خدایا" چرا من...؟؟
خدایا" چرا من...؟؟



اس ام اس love......جدید


   اس ام اس عاشقانه: زلف او دام است و خالش دانه آن دام و من ، بر امید دانه ای افتادم بر دام دوست . (حافظ)


   اس ام اس عاشقانه: به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !


   اس ام اس عاشقانه:      هرچه زدم بی تو دلم وا نشد
                                                                              جز تو کسی باب دل ما نشد
                                       هرچه پرستو شدم و پر زدم

                                                                              هم نفسی مثل تو پیدا نشد

 

   اس ام اس عاشقانه: واسه مشق شبت بنویس : اونی که فکرش رو نمیکنی همیشه به یادته . . .


   اس ام اس عاشقانه: نگه داشتن شخصی در قلبمون خیلی راحته ولی اینکه تو قلب کسی خودتو نگه داری خیلی مشکله ، پس قدر قلبی که تو رو تو خودش نگه داشته بدون .


   اس ام اس عاشقانه: سکوت بی بهانه ترین صدای مهر است و من سکوت می کنم تا بگویم دوستت دارم .


   اس ام اس عاشقانه: هر کس که دلی داشت به دلدار سپرد ، این دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز .


   اس ام اس عاشقانه: من اینجا بس دلم تنگ است ، و هر سازی که می بینم بد آهنگ است ، بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم ، ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است .


   اس ام اس عاشقانه:  عاشق که شد به حالش نظر نکرد ، ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست . (حافظ)

   اس ام اس عاشقانه: بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند که اگر عاشق بشوند به خود بیشتر عشق می ورزند تا به معشوق .


   اس ام اس عاشقانه: روزگاری جاده ای بودم غرق تردد ، جاده ای که از رفت و آمد لحظه ای خالی نمی شد ، من که بسیار غریبان را به آبادی رساندم ، عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهایی خود .


   اس ام اس عاشقانه: اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ می گوید ، حقیقت را کسی می گوید که برای تو زندگی می کند !


   اس ام اس عاشقانه: ما همیشه صداهای بلند را می شنویم ، پر رنگ ها را می بینیم ، سخت ها را می خواهیم ، غافل از اینکه خوب ها آسان می آیند ، بی رنگ می مانند و بی صدا می روند .


   اس ام اس عاشقانه: هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود ، هرگز از یاد من آن سرور خرامان نرود ، هر که خواهد که چو حافظ نشود سرگردان ، دل به خوبان ندهد وزپی اینان نرود . (حافظ)


   اس ام اس عاشقانه: آنکه مرا خوب درک می کند ، یک روز زادگاه مرا ترک می کند .


   اس ام اس عاشقانه: ای غم تو که هستی از کجا می آیی ؟ هر دم به هوای دل ما می آیی ، باز آی و قدم به روی چشمم بگذار ، چون اشک به چشمم آشنا می آیی !


   اس ام اس عاشقانه: خوشبختی را دیروز به حراج گذاشتند ، ولی حیف که من زاده ی امروزم ، خدایا جهنمت فرداست ، پس چرا امروز می سوزم ؟


   اس ام اس عاشقانه: نفرین به اون کسایی که روی دلا پا می ذارن ، تا که می بینن عاشقی میرن و تنهاست می ذارن ، نفرین به آدمایی که تو سینه ها دل ندارن ، عاشق عاشق کشن رحم و مروت ندارن.


   اس ام اس عاشقانه: تو اگر باز کنی پنجره ای سمت دلت ، می توان گفت که من چلچله لال توام ، مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف ، سخت محتاج به گرمای پر و بال توام .


   اس ام اس عاشقانه: عاشقت گشتم تو گفتی عاشقان دیوانه اند ! عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای .

 

 

   اس ام اس عاشقانه: دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است.

 

   اس ام اس عاشقانه: چه ساده بودم آن هنگام كه می پنداشتم تركیدن بادكنك آبی من ، ناگوارترین حادثه ی عالم است!

 

   اس ام اس عاشقانه: پس چشمانت چه زمان درخواهند یافت که: "نگاه، زاده ی علاقه است!.."

 

   اس ام اس عاشقانه: زندگی چون قفس است، قفسی تنگ پر از تنهایی، و چه خوب است دم غفلت آن زندان بان، و سپس بال و پر عشق گشودن، بعد از آن هم پرواز.

 

   اس ام اس عاشقانه: به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو بنگرد و دستی را بپذیر که بازشدن را بهتر از مشت شدن بلد باشد!

 

   اس ام اس عاشقانه: در عشق حداقل قطره ای جنون هست و در جنون هم همیشه دریایی از عشق!

 

   اس ام اس عاشقانه: روزی که به دنیا اومدی بارون میومد. ولی ابری تو آسمون نبود. این فرشته ها بودن که گریه می کردن. چون یکی از اون ها کم شده بود..

 

   اس ام اس عاشقانه: جهان بی‌وفا زندان ما بی

                                                                                 گل غم قسمت دامان ما بی

  غم یعقوب و محنت‌های ایوب

                                                                                 همه گویا نصیب جان ما بی

 

   اس ام اس عاشقانه: دلی دارم در آتش خانه کرده

                                                                                میان شعله ها کاشانه کرده

  دلی دارم که از شوق وصالت

                                                                               وجودم را زغم ویرانه کرده

 

   اس ام اس عاشقانه: جز نقش تو در نظر نیامد ما را

                                                                             جز کوی تو رهگذر نیامد ما را

  خواب ارچه خوش آمد همه را در عهدت

                                                                             حقا که به چشم در نیامد ما را

 

   اس ام اس عاشقانه: بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگترین روزم  روز دیدار توست.

 

   اس ام اس عاشقانه: گفتمش دل می خری؟ پرسید چند؟ گفتمش دل مال تو، تنها بخند! خنده کرد و دل ز دستانم ربود، تا به خود باز آمدم او رفته بود..

 

   اس ام اس عاشقانه: وقتی كسی نیست كه به او فكر كنی به آسمان بیندیش، چون آنجا همیشه كسی هست كه به تو فكر می كند..

 

   اس ام اس عاشقانه: افسوس! قصه ی مادر درست بود ، همیشه یكی بود ولی آن یکی نبود..

 ----------------------------------------


   اس ام اس عاشقانه: پروانه ی احساسم در دامی افتاده که عنکبوتش سیر است... نه می تواند پرواز کند و نه بمیرد..!

 

   اس ام اس عاشقانه: سفر برایم هیچ چیز به جز دلتنگی ندارد. اما زمانی به من آموخت برای بهتر دیدن عظمت و شکوه هر چیز باید قدری از آن دور شد!

 

   اس ام اس عاشقانه: عشق مثل شاپرک می مونه، اگه ولش کنی میره، اگه محکم بگیریش می میره!

   

 


   كاش وقتی آسمان بارانيست  چشم را با اشك باران تر كنيم
كاش وقتی كه تنها می شويم ، لحظه ای ياد يكديگر كنی

 

   تا دنيا دنياست تو بمون كنارم . من هيچ كسو غير تو دوست ندارم
تا دنيا دنياست دل من فداته . اون دلی كه عاشقه خنده هاته

 

   بگیر از من تو این دل یادبودی
که تنها لایق این دل تو بودی
هزاران خواستند این دل بگیرند
ندادم چون عزیز دل تو بودی

 

   ای كه از يار وفا می طلبی يار كجاست؟
همه يارند ولی يار وفا دار كجاست ...

 

   ای که مدتهاست بامن نیستی ،
من همانم ، که با من زیستی،
رنجهایم را شنیدی باز هم ،
عاقبت گفتی ، غریبه کیستی ....؟!

 

   شب های دراز بی عبادت چه کنم
طبعم به گناه کرده عادت چه کنم
گویند کریم است و گنه می بخشد
گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم...

 

   مرا در باغ محکم ریشه ای نیست
ز داس و تیشه ام اندیشه ای نیست
به گامی می توان بنیاد ما کند
به آهی می توان از هم پرا کند

 

   دلم می خواست بهانه ای باشی
برای فراموش کردن همه چیز
اما حالا دلم می خواهد
بهانه ای باشد برای فراموش کردن تو

 

   سرگذشت غم هجران تو گفتم با شمع
آنقدر سوخت كه از گفته پشيمانم كرد

 

   غمگينو بي قرارم . زخمی تر از ستارم
وقتی تو را ندارم . نفرين به هرچه دارم

 

   هرگاه در وادی زندگی
از غروب غم های بی عاطفه خسته شدی
به ياد من باش
كه دلم به ياد توست

 

   این رو بدون که : عشق فراموش کردن نیست بخشیدن است. گوش کردن نیست درک کردن است. دیدن نیست احساس کردن است. جا زدن نیست صبر کردن است. پس...

 

   آدم ها در دو حالت همدیگرو ترک می کنند : اول اینکه احساس کنند کسی دوستشون نداره. و دوم اینکه احساس کنند یکی خیلی دوستشون داره... (ویکتور هوگو)

 

   استاد کائنات که این کارخانه ساخت    مقصود ، عشق بود جهان را بهانه ساخت

 

   چه دعایی کنمت بهتر از این : خنده هایت از ته دل    گریه هایت از سر شوق...

 

   صحبت ما و تو همچون صحبت خار و گل است.بی تو ما را خوش نباشد گر تو را بی ما خوش است

 

   دگر حس شقایق را نداری    هوای قلب عاشق را نداری    از چشمان خونسرد تو پیداست    که مثل سابق دوستم نداری

 

   کوه باشی صخره هایت می شوم... اشک باشی دیدگانت می شوم... رود باشی چشمه سارت می شوم... دوست باشی دوستدارت می شوم...!

 

   در کرانه محبت رنگ چشمانت را دیدم    در عمق بی کران آسمان رخ تو را دیدم   دیدنت آرزوی من شده   آن را از من دریغ مکن

 

   در قمار زندگی عاقبت ما باختیم...  بس که تک خال محبت بر زمین انداختیم !

 

   خوشبختی را دیروز به حراج گذاشتند ولی حیف که من زاده ی امروزم... خدایا جهنم فرداست پس چرا امروز می سوزم ؟!!

 

   بی دلی هم عالمی داره ؛ کاش هیچ وقت دلی نداشتیم تا نشکنه ، نسوزه و تنگ نشه !

 

   ترسم که شبی از غم ناگه بمیرم    در بستر دلسوز با آه بمیرم    آن لحظه آخر که اجل گفت بمیر    ای کاش تو را بینم و آنگاه بمیرم

 

   غربت را نباید در شهر الفبای غربت جستجو کرد ، همین که عزیزت نگاهش را از تو گرفت... تو غریبی !

 

   زندگی 4 تا پیچ داره : تولد ، عشق ، ازدواج ، مرگ. سر کدوم پیچ منتظرت باشم؟!!

 

   اگر روزی دلت لبریز غم بود    گذارت بر مزار کهنه ام بود    بگو این بی نصیب خفته در خاک    یه روزی عاشق و دیوانه ام بود...

 

   دل هیچکس نمی سوزد برای حال غمناکم    مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم...

 

   در سکوت دادگاه سرنوشت    عشق بر ما حکم سنگینی نوشت...    گفته شد دل داده ها از هم جدا    وای بر این حکم و این قانون زشت...

 

   بادبادک رفت بالا... قرقره از غصه لاغر شد !!

 

   من عاشق آن دیده چشمان سیاهم     بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم     گر مستی چشمان سیاه تو گناه است     من طالب آن مستی و خواهان گناهم...

  


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





25 آبان 1389برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش اومدين @@ لطفا نظر بدین...
dada_z7@yahoo.com

 

benyamin

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داش مشتی و آدرس dadabenyamin.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هنر آشپزی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

@@ بنیامین @@
كوروش كبير...
اس ام اس های سالار....
بنیامین_عکس های محرم !!
B : L
اس ام اس love......جدید
عزیزم.....
اس ام اس جدایی و تنهایی
اس ام اس روز بارونی
be be be benyaminam.......!!!!!!!!!!!
اس ام اس با حال

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 11883
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1